Skip links
  • Voor 16.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €80
  • Wekelijks nieuwe collectie

Bestelling & Bezorging

Veelgestelde vragen over het bestellen en bezorgen van producten bij Imperium.

Bestelling

Hoe weet ik of mijn bestelling in goede orde is ontvangen?
Imperium stuurt u na het afronden van uw bestelling altijd een ontvangstbevestiging. Hierin staan uw gegevens en de door u bestelde artikelen vermeld.
Wanneer u geen ontvangstbevestiging heeft ontvangen, willen wij u vragen om contact met ons op te nemen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt een orderbevestiging per e-mail van uw bestelling. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling wordt verzonden. Het is daarom belangrijk dat u tijdens uw bestelling het juiste e-mailadres aan ons geeft.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Imperium stuurt u na het afronden van uw bestelling altijd een ontvangstbevestiging. Wanneer u deze niet ontvangt, kan het zijn dat u uw e-mailadres niet juist heeft ingevuld. Wij willen u vragen om dan contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen kijken of uw order juist is doorgekomen.

Kan ik een artikel toevoegen aan mijn bestelling als deze is afgerond?
Als uw bestelling is afgerond is het helaas niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen aan uw bestelling. U heeft wel de mogelijkheid om een nieuwe bestelling te plaatsen en uw bestellingen vervolgens te laten samenvoegen. U dient hiervoor een e-mail te sturen, met daarin uw gegevens en uw ordernummer vermeld en de vraag of wij uw bestellingen willen samenvoegen.

Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog annuleren?
Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is, is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. U kunt contact opnemen met ons via de e-mail. Vermeld hierbij naast uw vraag, tevens uw gegevens en ordernummer.

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg bij het plaatsen van een bestelling?
Als u een foutmelding krijgt en u zeker weet dat u alle gegevens juist heeft ingevoerd, kunt u het proberen om uw gehele browser opnieuw op te starten en het nogmaals te proberen. Wanneer dit niet werkt willen wij u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de boutique?
U kunt er voor kiezen om een product die u heeft besteld af te komen halen bij de boutique van Imperium. Zodra u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestiging via de e-mail. Vanaf het moment dat u de e-mail heeft ontvangen, kunt u bij ons in de boutique de bestelling afhalen.

Bezorging

Hoe wordt de bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt thuisbezorgd door Fietskoeriers.nl

Wat is de levertijd bij het plaatsen van een bestelling?
Indien de bestelling op werkdagen voor 16:00 uur is besteld, wordt uw bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. De bestelling heeft u dan de volgende werkdag in huis.

Wat zijn de verzendkosten wanneer ik een bestelling thuis laat bezorgen?
Bij een besteding vanaf 80,- vraagt Imperium geen bijdrage in de verzendkosten binnen Nederland, met uitzondering van alle afgeprijsde artikelen. Wanneer een aankoop onder dit bedrag uitkomt of bij een afgeprijsde artikel vraagt Imperium een bijdrage van 3,95 per zending.

Kan ik de bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?
Wanneer u een bestelling plaatst, kan u afwijkend afleveradres invullen. U dient hiervoor de optie ‘Afwijkend verzendadres gebruiken’ aan te vinken.

Datum 25 augustus 2020 Visser Visser